::OPEN YOUR EARS::

16 Feb 2013

Πίκος ΑΠολογητΙΚΟΣ :p

Πρώτα, πρώτα απολογούμαι για την καθυστέρηση μου. Ποτέ δεν είπα ότι είμαι τυπικός... :p Το λοιπόν χωρίς άλλες καθυστερήσεις προχωρώ στο κύριο θέμα....
Ως κύπριοι, έχουμε στον χαρακτήρα μας το εξής χαρακτηριστικό. Όλοι νομίζουμε πως είμαστε ξεχωριστοί. Ότι αποτελούμε την εξαίρεση του κανόνα στην υπόθεση "Ττοππουζοκυπραίος"

Η καλεσμένη μου σήμερα θεωρεί ότι τηρεί τα κριτήρια αυτά και αποτελεί την πραγματική εξαίρεση στον κανόνα και δεν είναι καθόλου τυπική Κύπρια. Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση σας παρουσιάζω την Cypriopoula. Αν και είναι νέα στο κόσμου του blogging είχα την ευκαιρία να διαμορφώσω μια άποψη για τον χαρακτήρα της μέσα από τις δικές της μαρτυρίες.

1η Ερώτηση:
Στην παιδική σου ηλικία, αναφέρεις πως μια δασκάλα σε μείωνε πολύ. Μήπως φταίει το γεγονός ότι είσουν και ακόμη είσαι τσακωμένη με τους τόνους ή ότι κατ ακρίβειαν κάνεις διακρίσεις ποιες λέξεις θα τονίσεις??

Ουπς! Ναι εν βαλλω τονους ΠΟΤΤΕ! Σε οτι γραφω παω μετα τζιαι βαλλω τους. Εν εμαθα να βαλλω τονους. Μονο σε καποιες λεξεις μπορει να βαλω πχ άλλα με αλλά. Μπορει να φταιει η συγκεκριμενη δασκαλα που εν μας εμαθε, Εν ξερω.
Στις εκθεσεις που εγραφαμε στο σχολειο αναγκαζουμουν να φαω 5 λεπτα στο τελος για να τονιζω τις λεξεις μου. Ευτυχως μετα στο πανεπιστημιο εν ηταν τετοιος ο κλαδος μου ετσι ωστε να εχουν εννοια τους τονους. Εγλιτωσα την. Τωρα στη δουλεια αναγκαζουμαι παλε να τονισω τα διαφορα εμαιλ αλλά ευτυχως που υπαρχει το "spelling"!

***Και στο ίντερνετ υπάρχει το "spelling"...μεταξύ μας πατάς δεξί κλίκ πανω στην λέξη που θες να διορθώσεις και όλα τελειώνουν..άσε που και όταν γράφεις το πόστ έχει ένα κουμπάκι πάνω δεξιά με ένα tick και το ABC που είναι spell checher για όλο το κείμενο..."μεταξύ μας"....

Συμπληρωματική Ερώτηση:
Μήπως αυτή η δασκάλα τελικά σε βοήθησε και σου διαμόρφωσε το χαρακτήρα σου έτσι ώστε να είσαι πιο απαιτητική και πιο μαχητική για ορισμένα πράγματα?

Νομιζω πως οϊ γιατι απαιτητικη τζιαι μαχητικη ημουν παντα λογω άλλων καταστασεων. Απλα "τουτη" εκαμε με να αμφιβαλλω πολλα για τον εαυτο μου τζιαι για τα πραματα που εκαμνα. Επεριορισε με.

2η Ερώτηση:
Αναφέρεσαι συχνά στην σχέση σου με την πεθερά σου, σε προσωπικές στιγμές με τον "άπη" σου, όπως τον αποκαλείς. Πουά βρακιά, μουσική αμφιβόλου ύφους (δεν αναφέρομαι στον Κότσιρα απλά και μόνο για να μην δεχτώ πετροβολισμό από τον γυναικείο πλυθησμό που προφανώς ηδονίζεται στην εικόνα του.), δουλεύεις στο δημόσιο fore(v)a, παράπονα και τσακωμοί για ηλίθια πράγματα με την πεθερά σου...Μήπως τελικά είσαι ο ορισμός της κλασσικής Κύπριας?

Πρωτο, τα πουά βρακια εν πολλα προχωρημενα για μια κλασσικη κυπραια. Η κλασσικη κυπραια φορει παντα στριγκακι dear!
Οσο για τα υπολοιπα, απο που νομιζεις οτι πηγαζει ο τιτλος του μπλοκ μου?
Ναι εκαμα τα παντα ως τωρα ως κλασσικη κυπριοπουλλα. Εν ηταν ομως καθαρα δικη μου επιλογη. Εν ειχα άλλη επιλογη εκτος που να καμω τουτα τα πραματα!
Να σπουδασω στο εξωτερικο δεν εμπορουσα. Εσπουδασα Κυπρο, που μπορει να ακουετε καπως περιοριστικο, αλλά εμεις επερασαμε τελεια! Εδουλευκα ταυτοχρονα με τις σπουδες μου, αρα μετα οι επιλογες μου ηταν αρκετα περιορισμενες. Η θεση στο δημοσιο τελευταια επροεκυψε. Δεν ειναι οτι ηταν ονειρο ζωης να ζησω την ζωη μου οπως την ζω τωρα. Αλλά τζιαι ετσι οπως ηρταν τα πραματα εγω ειμαι ευτυχισμενη. Ειμαι μια κλασσικη Κυπριοπουλλα, οχι απο επιλογη, αλλά λογω περιορισμου των υπολοιπων επιλογων μου. Τζιαι ειμαι happy. Οσο για την Τρομπα, εγω εν θελω να ασχολουμαι καθολου μαζι της, και ουτε θα ξανασχοληθω.



***Κάτι σαν τούτα τα βρακιά? 



















Συμπληρωματική Ερώτηση:
Αν και δεν ξέρω την ηλικία σου, πιστεύεις πως αυτή την στιγμή έχεις ζήσει τα πάντα στην ζωή σου και το μόνο που απομένει για να ολοκληρωθείς είναι ο γάμος και το μωρό? Μήπως και αυτό είναι μια ένδειξη της Κλασσικής Κύπριας που ζει μέσα σου.

Σε καμια περιπτωση εν πιστευκω οτι εζησα τα παντα. Αλλά τι? Να τα παρετησω ουλλα τζιαι να παω να γινω ιδιοκτητρια beach bar στην Καραιβικη (ενα εκ των ονειρων μου)? Εν εχω τα balls να το καμω. Απλα παω with the flow.

***Για το ότι είπες απλά ότι, you just go with the flow έχω σου αφιερωμένο....και προτείνω το μπαράκι να το ανοίξεις και να το ονομάσεις έτσι....





3η Ερώτηση:
Αν ναυαγούσες σε ένα νησί που ήταν στη μέση του πουθενά, το κύριο του στοιχείο θα ήταν άμμος και δυνατοί άνεμοι, πως θα άντεχες αφού δε θα μπορούσες να καθαρίσεις?

Ηταν να πελλανω!!!! Για να φανταστεις στη θαλασσα παιρνω μαζι μου μωρομαντηλα τζιαι extra πετσετα μονο τζιαι μονο για να φευκω τους αμμους που πανω μου!Εσχηματισα την εικονα στο μυαλο μου. Τι ηταν να καμω? Πως θα επεφτα να τζιμηθω μεσα στους αμμους? Να φαω? Να... Εκουραστηκα... 

4η Ερώτηση:

Τι απέγινε τελικά η γειτόνισσα με τις έντονες φωνητικές εικανότητες? Συνεχίζει τις επιδόσεις τις? Σκέφτεσαι ότι ίσως και εσύ σε μερικές παρόμοιες συζητήσεις, να είσαι το κυρίαρχο θέμα?


Εν την εξανακουσαμε που τοτε! Ελπιζω οταν θα ανοιξουμε παραθυρκα να εχουμε την χαρα να την ξανακουσουμε. Ναι εγω αντρεπουμαι να αντικρισω τον γειτο που μεινισκει διπλα μας. Να δουμε τι ακουσε ο κακομαζαλος! 

***Που θα την ξανακούσετε πρέπει να την ηχογραφήσετε...τέτοια ταλέντα δεν πρέπει να πηγαίνουν χαμένα :p

5η Ερώτηση:
Ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος για να γιορτάσεις την μέρα του γάμου σου και με ποια άτομα?

Επειδη εν ειμαι των υπερπαραγωγων τζιαι των πολλων πολλων, θελω απλα πραματα, συσταρισμενα, ηρεμα. Με λιγους τζιαι καλους φιλους τζιαι συγγενεις. Αλλά...δεν το βλεπω να γινεται. 

Συμπληρωματική Ερώτηση:
Αν μπορούσες να μην καλέσεις την πεθερά σου θα το έκανες??

Hell yeah!




*** Άτε πάρε μια και στην υγειά σου!!! Χάρηκα για την γνωριμία...και την συνέντευξη... :p

5 comments:

  1. Αν εκαταλαβες που τα γραφομενα μου οτι πιστευκω οτι ειμαι εξαιρεση, τοτε καπου καμνεις λαθος.
    Τζιαι οπως ειπα, ναι θεωρω τον εαυτο μου κλασσικη κυπριοπουλλα εξου και ο τιτλος του μπλοκ μου. Τωρά εν εκαταλαβα πως εσυμπερανες το αντιθετο.
    Σε ευχαριστω για τις ερωτησεις σου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αγαπητή Cypriopoulla! Η εισαγωγή μου είναι καθαρά κωμική και ελπίζω να το αντιλαμβάνεσαι. Βασίζεται κυρίως στην περιγραφή που έχεις κάτω από το όνομα σου "Κλασσική Κυπριοπούλλα- ΝΟΤ!"
      Ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες από τα γραφόμενα. Σε χαιρετώ!

      Delete
  2. Eγω θα της ευχήθω να παν ολα καλα τζαι να κάμει ενα γάμο οπως τον θέλει!! :)))

    ReplyDelete
  3. Η Σιπριοπουλ ειναι κλασσικη κυπραια ΜΟΝΟ που την αποψην οτι εσχει φαουσα πεθερα! Τελος! :D

    ...και κουραγιο Σιπριοπουλα μου. :ζ

    ReplyDelete
  4. Δεν νομίζω να έχασα επεισόδια!Από πότε παίρνεις συνεντεύξεις σε μπλόγκερς;Και γιατί δεν έχω ήδη προσκληθεί; :-Ρ

    Σμουουουτς!!!!!!

    ReplyDelete